.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت ازشرکت شهروندان در مسابقات قرآنی

حجت الاسلام رسولی امام جمعه شهرستان میاندورود در خطبه های نماز جمعه از خانواده ها، نمازگزاران و شهروندان برای حضور در مسابقات قرآنی اوقاف دعوت به عمل آورد.
          
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام رسولی امام جمعه شهرستان میاندورود در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: قرآن کریم خود را نسخه شفا و هدایت و رحمت برای بشریت معرفی کرده و راه نجات انسان را هموارکرده است.
 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی اظهارداشت: برگزاری این قبیل مسابقات بسیار ارزشمند و مفید است و جا دارد از همه دست اندرکاران این حرکت ارزشمند فرهنگی تقدیر و تشکر شود و توصیه می کنم این فعالیت ها در آینده نیز تداوم داشته باشد.
 
این مسئول تمسک به قرآن کریم را یکی از عوامل موثر در ایجاد اتحاد در سطح جامعه دانست و ادامه داد: طبق فرموده پیامبر اگر به قرآن تمسک جوییم هرگز گمراه نخواهیم شد.
 
رسولی عنوان کرد: در شرایطی که دنیای استکبار با اعمال فشار و تحریم ، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده است، این نظام الهی در سایه برکات قرآنی با اقتدار، عزت و سربلندی به مسیر توسعه و پیشرفت خود همچنان ادامه می دهد.
 
امام جمعه شهرستان میاندورود با بیان این که راه های مختلف و متعددی برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه وجود دارد اظهار کرد: یکی از راه ها برگزاری مسابقات قرآن است که امیدواریم برپایی این مسابقات در بخش های حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم موجب ترویج فرهنگ قرآن در بین مردم و جوانان شود.
 
وی با اشاره به آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی اوقاف شهرستان میاندورود گفت: از همه خانواده ها و نمازگزاران دعوت می کنم تا برای ثبت نام و شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی اوقاف شهرستان میاندرود اقدام کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.